Sunday, May 31, 2009

everything will change

salam persaudaraan.

woit!
korg pasan x kite leh letak gamba kat post2 kite ni???
video pun leh..
so,kalo leh,cuti raya t letak r posing2 raya korg yg terbaek n terlawak kat post t..

alaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...

ALish da x leh msuk blog ag ker??
sedey..

aku simpati jeff pasal ckgu 2..
anyway,try b teacher in diffren way k??

lame nye...nk tgu result upu..
kalo dpt sabah bez jgk..
ley g kenduri kawin abg sdara t..
hehhehhhehe
x pun g umah sir albert.
hehhe

wah?
H2 kongker KMNS ke??
im proud b a part of them.

elloww. where eastian geng ni??
kak wan oooooo kak wan
mcm mane kes sijil kamu tuu.....
hehehhehhe

aku semalm g ipoh.
apply MBBS kat unikl sana tu..
tempat akak..
aku x tau kalo upu da kua t nk pilih mane.

I WANT BEAT MY SISTER!!!!

spm da kalah ngan dia kelebihan 2 A
matrik pun kalah o.o4 mata
arap aku da rezeki kalah kan dia nex time

waaaa..aku pokai..
nk topup pun xley..
asik dia je share ngan aku..
segan r..
huhuhu

kepada gadis2 sana..
da ganti pose lum?
ramadan da dekat!
hehhe

jap2
korg pasan x dlm bulan mei ni je da lebeh 30 post!
bapak r!
pesat btol blog ni..hhehhehhe

anyway..
"pelajari ilmu pengetahuan,sebab pelajarinya itu kerana ALLAH merupakan tanda takwa kepadaNya.mencarinya merupakan ibadat,mentelaahnya(mengkaji) adalah sebagai jihad,memgajarnya kepada orang yg belum mengetahuinya merupakan sedekah.menyampaikannya kepada ahli nya adalah kebaikan."

kata2 yg aku jumpa dlm kitab ihya' ulumuddin karangan imam al-Ghazali

No comments:

Post a Comment