Wednesday, June 3, 2009

guru di rumah???

salam persaudaraan
alish
ko dpt cos pe kt usm tu?

aku sejak kblkgn ni jd brung terkukur lak
member si burung antu
hhehhe
men tenet siang malam
mak eden pun da biul merisau kan ank dia ni

any way
tok kait kan ngan tajuk
kezen aku ni nak duk umah aku jap dlam 3 ari
then my mom say that
'ni ank anty mu ni nk blaja kat umah ni. Ewan, tlg aja la eh? math je'
aku berkata
'apa?? (jeng jeng jeng) akak2 kan ada..'
mak balas
"alah, dia laki,kamu aja la ye"
didalam hati ku berkata
"tidaaaaaaakkkkk,tenettttt,youtubeeeee,chatttttiiiinggg,aku kehilangan muuuuuu"
-tamat-


aku da lupe gler math..
huhuhu
any way
jeff
ko pun berteman dalam mghitung hari
hehehhe
um, alish
kat mane gambo 2?
cameroon ke?
sabtu lepas aku da pg sana
sejuk2 aircon je skrng
tp btol kate ckgu sudani
fern dia.......
bapak besau!!!!!

kalo leh
melancong la kat negara sendiri
best siuuuuuuuutt
upe nye
kita ada mcm2 tempat menarik
juz xda salji je kat sini
hehehhe
kalo ada
leh aku ukir org salji bentuk muka shila
hak3

k la chow

No comments:

Post a Comment