Monday, March 15, 2010

~SALAM SATU H2P7~.....HEHEEEE...




~Dimulakan dgn Bismillah+Assalamualaikum~.....
....fuh,fuh,fuh......
bia aku tolg jef besihkan....
memg behabuk betol la blog ni.....hihiiiii
wua.....
pe khabar la korg ea....
arap2 masih sihat+terkawal hidop korg....
maklumla,dah ujung2 sem ni masing2 akn alami masalah dalaman...
heheeeee......
mcm biasala kan...aku x yah tanyer ape xtvt korg,konpem tgah sibuk dgn assignment,kelab2,test2,diner2 dan yg paling dirisaukan "Tuan Final"....
final aku starting 30.3 sampai 14.4 ni....memg terbaik...
paper paling awal....=p....
tp....xkiseh lah....nak xnak memg kne atasi jgk bnde 2...jd bak kate kwan ku.....redha dan bersyukurlah.....
ummmmm......pape pon lately ni idop aku agk x terurus ckt....tp alhamdulillah,dgn ade nyer kwan2 ku di cni...aku masih lg normal dan sihat.....hihiiiii....
ni gambar latest aku...memg epy time ni....even gambar aku x se voke jefri+wong.....heheeeee...artis la kan......=)....anyway korg memg glamer la kan dalam gambar 2....
last but not least.....selamat la sume.....doakan yg terbaik tok korg sume.....bye2.....
*lawat2 la blog ni.....

No comments:

Post a Comment