Monday, September 7, 2009

hmmmmm...isz disini...

salam....

uit!!semingu aku xon blog ni korg ngupat ea...

aku sedey la duk sini... tp aku xtau nape aku sedey... n x spatut nye aku sedey....
myb housemate2 aku sedey kot...
hahahhaa

4 ur all information.. mostly my hosmate dari fizikal.
dorg pilih doktor sebab xda arah tujuan...(terer kan dorg? segan aku....)
tiap malam.. tiap ari... tiap mingu..tiap bulan... dorg akan kata
(sedey la idup ngan buku.... mane idup kite??)
ayat2 dorg selalu aku dengar... n kadang2 aku pun terpikir jgk..
kdg2 wat aku sedey gak ngan idup aku...

aku gak sedey sebab aku tiap minggu test... sume org yg bukan medik ckp tu juz quiz.. x sama ngan test...
tp tu dorg cakap... yg hakikat nye mmg test pun...

kalo org kate buku campbel dulu tu tebal, lecture note aku tebal tula... tu bru lcture note.. bukan buku teks...

hmm... nasib baek skrung aku balajar gene expression.. sebijik macm matrik.. then pasni human genetic.. lecturer dari oxford..
dia penah cakap kat seorang dak kelas aku
'rubbish'. huuhuuhu..

aku gak sedey sb bacth aku ni la paling besar kepala ngan senior..
(tengok ketua la kan! haahhaa)

tp ktorg boikot event dorg pun bersebab...
cube bayang kan diner tok 1 malam rm200??
korg rase nk bayar x?

dlu yg diner fakulti tu rm40.. nasi bryani jerk..
kite nye dinner maryland chiken kan??
hmmmmm....

kalo korg jmpe aku.. tegor la ea... hehehe
sebab ramai dak kelas aku da tye nape muka aku mcm cuka getah jer..hahaha
garang giler..hehehe

k la.. thanks bc post aku ni.. salam ya akhi....

No comments:

Post a Comment