Sunday, September 27, 2009

kpd rakan2 ku...

tyme last day kuliah

tyme pameran science
"haloalkane"





tyme study week 2nd sem



pic terbaru i =)

hye guyz..
hopefully korang sume sehat2 belake la ye hendak nye..
nie Aizzah nie.. Igt lagi x kat aku nie..???
kire nie first tyme aku mencoretkan kata2 ku di blog rasmi H2p7.
skrng nie kire da maju siket la~ da reti la jugak psl blog2 nie.
ok2 xnk merepek bnyk sgt. Aku sbnrnye nk amek kesempatan yang ade nk wish
Selamat Hari Raye.
And aku nk mntk maap ngn korang if aku ade bt salah kat korang.
seronok beraye? dpt bnyk duet raye x??
da beso kan dpt lg kerrr????
Dah alang2 aku menulis kat blog nie, aku menulis panjang2 cket. First tyme kan
hahaha =)
di sini aku nk meluah kan rase rndu gler2 kat warge H2P7.
Aku skrng kat uitm shah alam amek computer science.
aku dgr husaini pn amek corz yg same gak ngn aku tp kat sarawak. btol ke x aku pn x tau...
weh jom la adekan reunion h2p7.
ble? dimane? mesti didiscusskan.
da lame bangat x jmpe korang sume.
aku yang same u ngn nizam pn x penah jumpe die.
walaupn aku rase agk susah untuk kmpul kn sume ahli h2p7 dari seluruh pelosok tanah air, tp aku percaye asalkn ade usaha pasti akan berjaye jgk plan kite nie..
fuhh gler bersemangat.
sooo, akhir kate dari saye
enjoy la ur life kat u tuh
tp jgn enjoy sgt smpi katoi sudey. tuh cari ssh namenye.
mkn rendang, ketupat, dodol yg sedap2 tuh jgn lupe aku yer.
jege kesihatan jgn smpi dpt h1n1 plak
all the best and always miss u guys.....
from me: zaza_zeez

No comments:

Post a Comment