Tuesday, September 8, 2009

jeng3X

salam..
aku nk ucap selamat sejahtera kapada kamu semua...
isz di sini..

korg ada kelas x pada 18 sept ni.. kalo ada mcm mana korg arange kelas korg erk??
korang tunda? cepat kan ? or biar kan je ada kelas?
sebab aku maleh nk ubah jadual.. so, nk tye pendapat korg...

aku gak nk tye korg 1 perkara..
antara phone?ipod?external hardisk? lesen kete? baju tshirt?buku teks?kasut?or apa2 suggestion laen yg korg rase ptt bli..yang mana korg akan beli dulu?

aku blur la...

aku ingin menanya khabar rakan kita di nun serawak tu.. apa cerita nya ea??
hehehehe

aku igat aku nk datg kmns la... heheheh
aku rindu nk makan nasi goreng special kat osc..

keh3

raya da nk dekat... tapi aku xtau nape aku x xcited nk beraya..
myb da tau xdapat duit raya kot.. hahahaa

sila add facebook aku dalam friend list korg.
email:lokojan0809@gmail.com

k la.. salam ya akhi

No comments:

Post a Comment